عوامی اجتماعی طاقت ناقابل شکست ھے

احسان علی ایڈووکیٹ

Ehsan Ali Advocate

محنت کش عوام اور نوجوان جب متحد ہو کر مزاحمت کیلئے اٹھ کھڑے ہوں تو بدمست اور بے لگام افسرشاہی کیا چیز ہے. عوام اپنی اجتماعی طاقت سے ناممکن کو بھی ممکن بنا سکتے ہیں.
دنیا کے طاقتور شہنشاہوں، بادشاہوں، مطلق العنان حکمرانوں اور فوجی آمروں کو عوام نے اپنی مزاحمتی طاقت کے ذریعے سرنگوں کیا ھے جیسے پاکستان میں اپنے آپ کو ناقابل شکست سمجھنے والے فوجی ڈکٹیٹر جنرل ایوب، جنرل ضیاء اور جنرل مشرف کو عوام کی متحدہ مزاحمت نے ہی شکست فاش دی، یا جیسے عوام نے شاندار مزاحمت کے ذریعے 1971ء میں نوآبادیاتی حکمرانوں کوگلگت بلتستان سے FCR جیسے کالا قانون کو ختم کرنے پہ مجبور کیا، میری و راجگی نظام کو مسمار کیا، 2014ء میں شاندار عوامی مزاحمتی تحریک کے ذریعے گندم سبسیڈی بحال کرانے کیلئے نون مسلم لیگ-نون اور پی پی پی کی دونوں حکومتوں کو گھٹنے ٹیکنے، متعدد جابرانہ ٹیکسوں کو ختم کرنے پہ مجبور کیا.
Asif Naji and other lawyers after getting bail outside District and Sessions Court Skardu

24 اپریل کو وکلاء نے جرآت اور اتحاد کا مظاہرہ کرتے ہویے مشترکہ مزاحمت کے ذریعے بے لگام افسرشاہی کو تین نوجوان وکلاء کے خلاف انسداد دہشت گردی کے جھوٹے مقدمے سے پیچھے ہٹ جانے پہ مجبور کیا.
آج اگر گلگت بلتستان کے محنت کش عوام، وکلاء اور نوجوان متحد ہو کر اٹھ کھڑے ہوں تو جی بیاپنے خطے پر مسلط بدترین نوآبادیاتی نظام کو بھی دریائے سندھ میں غرق کرسکتے ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں