booni buni بونی 73

ضلع اپر چترال کے ہیڈ کوارٹر بونی کے مناظر

تصاویر بشکریہ سلمان منیر


بونی ضلع اپر چترال کا ہیڈ کوارٹر ہے۔ یہاں سے شندور، مستوج اوربروغول سمیت چترال کے علاقے موڑکھو، تورکھو اور یارخون کو راستے جاتے ہیں۔ بونی کا قصبہ چترال شہر سے 75 کلومیٹر کے فاصلے پر ہے۔ یہ بالائی چترال کا اہم تجارتی، تنظیمی اور تعلیمی مرکز ہے۔ بالائی چترال سے لوگ یہاں صحت، تعلیم اور کاروبار کے سلسے میں آتے ہیں۔ بونی میں سرکاری اور نجی ہسپتال، تعلیمی ادارے اور این جی اوز کے دفاتر موجود ہیں۔

Booni Upper Chitral

یہاں کی سب سے بڑی چوٹی "بونی زوم” گلیشئیر کی ہے۔ اسی سے بونی کو پینے اور کاشتکاری کیلئے پانی فراہم ہوتا ہے۔ بونی کے نواح میں موجود پہاڑ کے اوپر وسیع و عریض میدان "قاقلشٹ” موجود ہے۔ پانی نہ ہونے کی وجہ سے یہ میدان سال میں صرف موسمِ بہار میں سبز ہوتا ہے۔ یہاں ہر سال تین روزہ میلہ "جشنِ قاقلشٹ” کا انعقاد کیا جاتا ہے۔ سطحِ سمندر سے بونی کی اونچائی 1880 میٹر ہے۔ یہاں سردیوں میں برف باری ہوتی ہے تاہم گرمیوں میں موسم معتدل رہتا ہے۔

Booni Upper Chitral

یہاں سیاحوں کیلئے ریسٹورنٹ اور گیسٹ ہاؤسز موجود ہیں۔ گرمیوں میں یہاں موجود پولوگراؤنڈ میں پولو کھیلا جاتا ہے۔ بونی کیلئے پنڈی/اسلام آباد اور پشاور سے بس میں سفر کیا جاسکتا ہے۔ اسلام آباد سے بونی 11 گھنٹے لگتے ہیں۔ بونی سے تورکھو، یارخون، بروغل جبکہ شندور سے ہوتے ہوئے غذر گلگت بلتستان جایا جاسکتا ہے۔

Booni Upper Chitral
Booni Upper Chitral
Booni Upper Chitral
Qaqlasht Upper Chitral Booni
Qaqlasht meadow, Booni Upper Chitral

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں